Stage in Nepal

3 april 2018

Hallooo iedereen, 25 april gaat het beginnen. ik ga met 5 mede studenten richting Nepal om daar voor 10 weken stage te lopen. Op 26 april komen we aan in Kathmandu de hoofdstad van Nepal. Hierna gaan we naar een wat kleinere stad Pokhara. Hier zullen wij voor de rest van de tijd verblijven. We wonen als het goed is met z'n alle bij een gastgezin in huis, lekker knus dus ;p. We gaan in verschillende setting werken zoals in het ziekenhuis, gehandicapten zorg, eerste hulp en voorlichting geven. Ik heb er suuuppper veel zin in en kan niet wachten tot het avontuur kan beginnen!Als we daar zijn ga ik jullie natuurlijk op de hoogte proberen te houden van alles wat gaande zal zijn in Nepal. dit ga ik doen door leuke foto's te posten en blogs te schrijven. Ik heb er helaas nog geen ervaring in dus ik zal mijn best doen om er een interessant verhaaltje van te maken.Ik weet ook nog niet echt of ik nou om de paar dagen iets ga schrijven of om de week, we zullen het zien. In ieder geval super leuk dat je mijn blog wilt lezen :)

Groetjesss,Sanne

1. Ruben-Jan:
    9 april 2018
    Heeeel veel plezier op stage. Ik weet hoe lang je er al naar uit kijkt :)
  2. Eveline Schook-Wijnen:
    9 april 2018
    Succes ik kijk nu al uit naar al je belevingen, geniet ervan!
  3. Anita wijnen:
    9 april 2018
    Super leuk Sanne, dat we over jou schouder mee mogen kijken. Ben heel benieuwd wat je allemaal in je 'rugzak' gaat stoppen tijdens je reis om een leuke, zorgzame en goede verpleegkundige te worden...x
  4. Diana:
    10 april 2018
    Super leuk Sanne en we gaan je natuurlijk volgen
  5. Elise:
    23 april 2018
    Heel veel plezier Sanne!! Ik ben benieuwd naar jouw verhalen en let goed op jezelf!!
  6. Marion Peters:
    23 april 2018
    Laatste spullen in de koffer, en dan is het zover. Succes Sanne en natuurlijk ook je medereizigers.. en veel plezier.
  7. Opa oma van de Pas:
    23 april 2018
    Sanne heel veel succes en een fijne tijd .je kijkt er zo lang naar uit dus dat komt wel goed succes opa oma gr en een dikke kus